אודות lilac קוסמטיקה טבעית

אודות lilac  קוסמטיקה טבעית
 
שלום לך!

אני יאלי הוד ויש לי סיפור בשבילך. הסיפור הוא על דברים שלמדתי ושכדאי גם לך לדעת...

 

הטבע אוהב אותנו. את זה אני יודעת עוד ממתי שהייתי צעירה ממש. אהבתי ללכת לטיול בשדות אדומים מכלניות מאחורי הבית,
להעמיק לתוך הוואדי הסמוך, לשבת בצד מפל קטן ולהקשיב למים הזורמים ושוטפים את הלב וממלאים אותו צחקוקים.
 
הטבע מזין אותנו. הוא נותן לנו מתנות נפלאות שהגוף רוצה בהן, גדל איתן, מתענג על ריחות וטעמים, על תחושות וצלילים, על מראות שמעוררים את הדמיון.
 
מאוחר יותר למדתי שהטבע גם מרפא אותנו, כל הזמן. הוא נוגע בנו בעדינות, מציע שפע והרבה הרבה אפשרויות,
רק לבחור בכל פעם את מה שרוצים באמת. מהטבע למדתי לטפל בעצמי ובאחרים, בפשטות, בגובה העיניים. מאוחר יותר גם למדתי לא רק מהתנסות ומיד המקרה אלא באופן מסודר.
 
הטבע אוהב אותנו. את זה אני יודעת עוד ממתי שהייתי צעירה ממש. אהבתי ללכת לטיול בשדות אדומים מכלניות מאחורי הבית, להעמיק לתוך הוואדי הסמוך, לשבת בצד מפל קטן ולהקשיב למים הזורמים ושוטפים את הלב וממלאים אותו צחקוקים.
 הטבע מזין אותנו. הוא נותן לנו מתנות נפלאות שהגוף רוצה בהן, גדל איתן, מתענג על ריחות וטעמים, על תחושות וצלילים, על מראות שמעוררים את הדמיון.
 
 
מאוחר יותר למדתי שהטבע גם מרפא אותנו, כל הזמן. הוא נוגע בנו בעדינות, מציע שפע והרבה הרבה אפשרויות, רק לבחור בכל פעם את מה שרוצים באמת. מהטבע למדתי לטפל בעצמי ובאחרים, בפשטות, בגובה העיניים. מאוחר יותר גם למדתי לא רק מהתנסות ומיד המקרה אלא באופן מסודר.
 
גם בעיר פגשתי טבע, אבל הוא אחר, פחות שמח או אינסופי. הכל מוכן וארוז על מדף, לקחת ולשלם. התגעגעתי לחופש היצירה, לעשות דברים כמו שאני אוהבת, כמו שמרגיש. כבר לא יכולתי להיות הקוסמת הקטנה שהייתי אז, אבל קסם הטבע נשאר לי באצבעות והן דגדגו...
 
... ערב אחד מצאתי את עצמי עומדת באמצע המטבח ומערבבת לי תפנוקים. הכנתי קרם פנים וקרם גוף והריחות שיגעו אותי. הכנתי עוד ויצאתי לחלק לחברים ולמשפחה. כשראיתי את התגובות הבנתי דבר חשוב – אני יכולה. אני יכולה ללמוד ולהכין, להפתיע ולעזור. זה היה פשוט ומגניב באמת.
 
מאותו רגע לא עצרתי עד היום. אני מכינה מוצרים ומלמדת, מייעצת ומכשירה וכל נגיעה של טבע באדם אחר, משמחת את שנינו. למדתי שיש לי בחירה ליהנות מהשפע של הטבע, בדיוק במידה הנכונה. לא עבור כל שריטה אני צריכה לרוץ לבית המרקחת ואם מתחשק לי להחליף קרם פנים, אני מכינה לי חדש, אחר, מפתיעה את עצמי.
 
גם לך יש את הבחירה – ללמוד, לרכוש כלים, להכין. לבחור במה להזין את הגוף, היכן להתעמל, עם מי לחיות ובאיזה סגנון. כשאנחנו מתיישבות יחד לסדנה אנחנו מניפות את מטה הקסם של היצירה, החושניות, השמחה ונגיעת הטבע. הבחירה לחיות בגודל האמיתי שלנו, לפי הכיס ומצב הרוח, התשוקה והכייף. התפקיד שלי הוא לספר לך את הסיפור, להכניס אותך לעולם מדהים בו תוכלי לבחור מה ליצור לפי רצונך.
 
אני בחרתי בדרך שלי כי הבנתי שמגיע לא רק לי לדעת, אלא לכולם. הרגשתי שאני רוצה להחזיר חלק מהיופי שקיבלתי ולדאוג לכך שתמיד הטבע יוכל להמשיך לפנק אותנו ולתת לנו מתנות. את תבחרי את מה שמתאים לך ולמי שקרובים לליבך.
 
שלך,


לכתבות ופרסומים - לחצ/י
יאלי הוד - רזומה
 
 
 מאמר מומלץ: מוצרי קוסמטיקה טבעית.